jueves, 16 de abril de 2020

16 DE ABRIL
Bos días!, como andan os nenos/as máis revoltosos pero mais inxeniosos e simpáticos do Pondal??, espero que moi moi ben. Xa sei que vos gustaría sair a xogar, a pasear, ó cole......pero xa chegará ese momento e cando chegue ides brincar, xogar, abrazar...máis que nunca. De momento paciencia, como os digo eu cando chamades todos a vez por min na clase para que vos atenda e vos digo: paciencia chicos.
Pois neste momento xa sei que tendes moitas ganas de sair e facer moitas cousas pero de momento PACIENCIA. Eu enténdovos moi ben e inda que hai que aprender a ter iso de paciencia, sodes nenos e con moita enerxía e moitas gañas de facer de todo.

¿Sabedes o mellor que hai para que se che pasen máis rápido os días na casa?,pois saber aproveitalos e non dicir: jooo un día máis na casa. Imos a pensar polo contrario : un día máis para aproveitar  e facer cousas que o mellor nunca fixen na casa, ou xogar a algo que nunca xoguei, ou a inventar algo, ou a falar coa familia de cousas que nunca falaches, chama ós teus avós por teléfono e dilles que che conten algunha historia.......acórdate o que falamos na aula de que os avós e avóas son os máis sabios porque teñen máis experiencia e viviron máis ca ninguén. Dille que che conten anécdotas que tiveron de cativo/cativa, se ían ao cole,como era ese cole.......xa verás a teus avós vailles gustar ter esta conversación contigo. Pídelle permiso a teus pais , colle o teléfono e chama, que os vosos avós teñen historias moito máis reais cos debuxos animados, os videoxogos, o fornait......

Sería bo que me fixerades caso, porque sumariades momentos familiares, experiencias e sobre todo do que se trata e de estar entretidos e distraidos . Vouvos poñer un exemplo:
A que cando ides a un cumple e chega a hora de marchar pensades: joooo xa se acabou?, que rápido pasou a tarde, co ben que o estaba a pasar cos meus compañeiros. Cando estades no recreo do cole e soa o timbre igual: joooo co ben que estabamos. Cando fixemos a nosa mañá de " todos somos iguais" (planchar, cociñar,serrar....) e vos dixen na horta : veña veña vamos que é tarde, protestástedes porque queríades seguir, pasóusevos a mañá voando.
Cando un/unha está entretido o tempo inda que sexa o mesmo parece que pasa antes, porque estás facendo algo e non pensando. É certo que cando facedes cousas máis divertidas máis rápido parece que pasa o tempo pero inda así calqueira cousa que vos manteña ocupados xa fai que vos pase o tempo e os días. Por iso agora déixovos a tarefa de hoxe para que esteades entretidos jaja😅. Isto último era unha broma para meterme con vós pero claro que a tarefa se lle poñedes ganas e interese claro que vos fai estar entretidos.
Tarefas de hoxe😉:

NATURAIS: imos a poñernos a proba. Ides facer, sen mirar polo libro, o test da páxina 74 (e curtiño porque só quero que copiedes a resposta correcta).

GALLEGO: 
1 ) Buscar no dicionario ou google a definición de : "respecto" e "empatía" (aínda que de falar na aula vos acorde; sei que algúns confundían os dous valores igual que pasaba coa amabilidade e xenerosidade cando fixemos as viñetas de cadea de favores. Ambos son parecidos pero non iguais.
Estas definicións anotádeas nun folio e poñedes de título "valores". Gardades este folio só con esas definicións  para outro día.
2) A continuación ides facer unha fábula de media carilla relacionada coa "empatía". Bótalle imaxinación pero vas a facela mellor ó rematar lengua. Primeiro vas mirar os videos e escoitar a fábula que eu che leo, así xa tes unha idea. Non esquezas as partes da fábula sobre todo a moralexa.

LENGUA: 
1) Vamos a recordar la diferencia entre los diferentes textos literarios que fuimos aprendiendo, para así seguir mejorando, que cada vez lo hacíais mejor ya. (ver video y atender).

https://www.youtube.com/watch?v=GgpvkPiCRUc

2) A continuación os voy a leer una fábula sobre el respeto y un cuento sobre la empatía también para que veáis un poco la diferencia entre fábula y cuento, aunque ya hicisteis muchas en clase. Para escuchar los cuentos ya sabéis nada en la mano, ojos cerrados e imaginándote la historia que cuento.
Audios al final de la publicación.

3) Ahora una vez que repasasteis y tenéis clara la diferencia entre fábula y cuento vais a escribir un cuento que trate sobre el "respeto". Este cuento como os digo siempre tiene que ocupar casi una carilla o por lo menos más de la mitad,porque sé que lo sabéis hacer. No quieras escribir poco para acabar pronto, esforzaros, muchos me prometisteis que los próximos cuentos iban a ser todavía mejores, así que espero leerlos con ganas. Es muy fácil, sólo piensa en las partes con las que se estructura un cuento y ya te salen muchas ideas, vas presentando, situando.....

En resumen tenéis que hacer :el test de natu, un cuento (respeto), una fábula (empatía) y buscar las dos definiciones. Esta tarea después de ver el vídeo y tener todo claro, si queréis y ponéis de vuestra parte no tardáis tanto en hacer esas 4 cosas, ya sabéis "el que quiere puede el que no quiere no", yo confío en vosotros y sé que todos podéis. Eso si no se trata de apurar sino de hacerlo bien.

Besos para todos😘😘😘😘




No hay comentarios:

Publicar un comentario