miércoles, 25 de marzo de 2020


 Mércores, 25 de Marzo de 2020.

Bos días familias!! Como vai a semana? Espero que todo ben :)

Que tal están indo as actividades? Gustaríame saber algo dos nenos e nenas xa que xa fai moito tempo que non os vexo e se lles bota moito de menos jeje. Se podedes, encantaríame ver algunha foto deles axudando nas tarefas da casa, xogando, ou aprendendo con algunha das actividades que vos mando. Podedes mandalas ó meu correo (oteromiguelez.lucia@gmail.com) e aproveitar para contarme como estades e se tedes algunha dúbida tamén 😀

Hoxe comparto con vós uns pictogramas que os poden servir tamén para o día a día:


E agora, déixovos as actividades para hoxe:

CARLOTA:

- Imos introducir unha nova cor, pero antes é importante que lembremos a cor/cores xa traballadas. Así, debemos partir da tarxeta da cor amarela e introducir logo a nova. Para traballala, iremos acompañando a palabra da imaxen, sinalándoa co dedo e nomearemos cada un dos debuxos que aparecen.

- Ademáis, podedes xogar a clasificar cores dándolle dúas cestas e varios obxectos para que os coloque no sitio correspondente.

- Por outro lado, desenvolveremos a motricidade fina e a atención a través de puzzles como os do exemplo.

-  Non olvidedes traballar os pictogramas e o calendario coas cancións😃.

LUCI:

-Repasamos o número 1 para aprender a escribilo correctamente e comprender a noción de cantidade.



- Contamos obxectos:

- Traballamos as cores, este recurso o podedes elaborar na casa:


- E repasamos as vogais escribíndoas e pensando palabras que comecen por esa letra.

- Non olvidedes tamén traballar o calendario e a anticipación de tarefas.


ISAAC:

- Matemáticas:


- Lingua:


- Non olvidedes traballar tamén o calendario, anticipación do día, e practicar a lectura e as horas.
- E de parte da profe Elena:

MATEMÁTICAS:  seguimos con el peso y hoy podría hacer al revés que el otro día de restar gramos, pues hoy sumarlos.
Ejemplo: en la cocina  cogerá un paquete de pasta de 500g (que vea él en el paquete el peso) y que lo pese a ver si es verdad que pesa eso. Luego cogerá otro alimento, lo que sea que marque el peso, una lata de atún mismo, que le vea el peso.
Ahora le decimos: Isaac si los espaguetis solos pesan 500g y la lata de atún pesa 125g si pesamos todo junto, ahora va a pesar más la balanza o menos??, nos dirá que más y si no es así le ayudamos a entenderlo con varios ejemplos. Un ejemplo diciéndole: si en tu bolsillo tienes 5 caramelos y la profe te regala 4 caramelos más para meter en el bolsillo, tu bolsillo estará más lleno o vacio con más carmelos?. O tu bolsillo pesará más ahora que tiene más caramelos o menos?
Pues con la pasta y el atún igual, haremos que piense y que diga que las dos cosas juntas pesan más, pero no le dejaremos pesarlas;primero debe en un papel hacer la suma y luego que compruebe en la balanza si es verdad lo que le dio la suma y que ahora pesa más la balanza con los dos alimentos.
Estes ejercicios suponiendo que tenga balanza o báscula en casa( que con el confinamiento……)
Hoy podría aprender la tabla del 10, enseñarle escrito que solo es añadir un cero, porque él sabe la escalera de medida de longitud, entonces así podremos jugar con él a convertir medidas multiplicando por 10.
LENGUA: El juego que propuse hoy en lengua ,lo podría hacer de otra forma para trabajar la lectura y la agilidad visual. Os propongo que hagáis varios cartelitos con palabras variadas tanto  en mayúsculas como minúsculas, los recorteis y los peguéis en diferentes paredes. Vosotros diréis en alto una palabra y él deberá ir corriendo a tocar esa palabra, cada vez se las diremos más rápido para que él se motive e intente leer y encontrar rápido.

Un bico xigante das profes para todos/todas!

No hay comentarios:

Publicar un comentario