lunes, 23 de marzo de 2020

Luns, 23 de Marzo de 2020.
Bos días familias!

Que tal foron estes días, disfrutáchedes das actividades?
Para hoxe preséntovos a seguinte proposta.

- En primeiro lugar, para seguir coa nosa rutina, traballaremos coas cancións que compartín os primeiros días. Dado que o día 20 comezou a primaveira, adxúntovos un novo enlace para traballar esta estación.

https://www.youtube.com/watch?v=eYePAG7MID8


- O seguinte paso sería traballar o calendario e anticipar as actividades que se farán nese día.

CARLOTA

- Podemos repetir as actividades das fotos e dos pictogramas, xa que para a súa aprendizaxe é moi importante que se traballen de forma constante.

- Podemos comezar a clasificar cores, pouco a pouco. Hoxe vos deixo unha idea para traballa a cor amarela.
 - Para rematar, podedes facer unha actividade con gomets para traballar a motricidade fina.

LUCI

- Comezaremos traballando os números e o nome propio. A modo de exemplo:




- Logo faremos unha manualidade sobre a primaveira:

- ISAAC.

- AXENDA/CALENDARIO.


 - MATEMÁTICAS: xogo compra-venta, número maior/menor, número anterior posterior, dictados...



- LINGUA: dictado de palabras, completar frases, atopar o intruso, sinónimos e antónimos...




- LECTURA: Non olvidar traballar a comprensión lectora a través de preguntas.

E de parte da profe Elena: 
- GALEGO: Ler publicación de hoxe da profe, a importancia da agua, as medidas que podemos tomar para prevenir o cambio climático. Ler con papá/mamá unha lenda galega sobre a agua, Poza da Moura. 
Ler con Isaac unha poesía e poñerlle o video que adxunto dos pareados para que aprenda un.
Por último, ensiñarlle a diferenciar cando unha palabra leva unha "r" soa ou dúas"rr" poñer man na gorxa, cerrar os ollos e que note como levanta a  lingua cando é "rr".
- MATEMÁTICAS: jugar con una balanza en casa a pesar cosas, a quitar/poner de la balanza y a restar en un papel la diferencia de eses pesos. Jugar a buscar en la cocina alimentos que pesen un kilo. Enseñar los papis donde pone el peso en el paquete, luego buscar por la cocina alimentos que ponga gramos y que los pese también para que vea la diferencia y ver que lo que le pone el paquete es lo que le marca la balanza.


Unha aperta!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario