martes, 24 de marzo de 2020

MARTES 24 DE MARZO

Bos días meus superheroes/superheroínas! Como andades? Eu bótovos moito de menos, pero pensade que xa queda un día menos para mirarnos. Imos coas tarefas de hoxe.


MATEMÁTICAS: Primeiro vades mirar o video para repasar e despois vades facer a folla de cálculo que vos deixo. Copiádea con moito espazo entre conta e conta e non pegar os números que despois pasa o de moitas veces que montades as levadas, ó facelos pegados xa non sabedes nin por cal íades multiplicando e como non vos colle amontoades os números. Mellor ide facendo unha conta e ó rematar copias a seguinte. Ánimo campións!!, a ver se non fallades ninguna.
Adxunto video e folla de cálculo:




LENGUA: Hoy vais a repasar las palabras derivadas viendo el video y luego vais hacer los ejercicios página 100 el 5 , página 117 el 4 y página 111 el 5. Estes ejercicios son muy cortitos por eso al terminar vais a ver muy muy bien la hoja que os dejo debajo y vais a encontrar todas las palabras que estean mal escritas y las vais a escribir bien,solo copiais de la pantalla del ordenador las que estean mal. A ver si encontrais todas venga!, os doy una pista, hay 21 mal escritas. Si alguno quiere que se las corrija ya sabéis que teneis mi correo para lo que queráis preguntarme dudas de cualquier asignatura, soluciones de los ejercicios o lo que necesitéis vosotros o los papis.
Adjunto video y ejercicio:

 




NATURAIS: Hoxe quero que estudedes naturais páxina 60 para seguir un hábito tamén de estudo. Pero antes mirade o video coa explicación, con exemplos, máis ampliada, para poder entendelo que é do que se trata. Despois dille a un adulto que che faga preguntas.
Adxunto video:


Non esquezades mirar hoxe o blog de Rani e se non entendedes algo en inglés e os papis tampouco, non dubidedes en mandarnos a min ou a Rani un correo e responderemos encantadas.
Ahhhh e facede tódolos días un pouquiño de deporte en familia co profe Alberto, visitando o seu blog.
Un biquiño a todos.

3 comentarios:

  1. Hola Elena, de Lengua el ejercicio de la página 110 el 2,3 ya lo hicieron el otro dia

    ResponderEliminar
  2. Hola Merchi, gracias por comentarlo y disculpar la confusión que me lie yo..Quería poner un ejercicio de repaso del tema 6 y otro del 7, por eso en el video repaso sufijos y prefijos, pero me lie al escribirles los ejercicios. Nada que vean el video y que hagan solo el de la 111.Disculpar y un saludo.

    ResponderEliminar
  3. Merchi de todas formas acabo de modificar los ejercicios y poner los que eran por si algún niño quiere hacerlos.Gracias

    ResponderEliminar