martes, 17 de marzo de 2020

Martes, 17 de Marzo     (PROFE ELENA)

Bueno meus heroes/heroínas, eiquí vai o traballo para hoxe. Xa sabedes, como se fóramos ao cole, unha asignatura e descansamos antes da outra, ou unha horiña e descansamos, bueno como vos digan os papis que xa sabedes o que falamos das normas………


MATEMÁTICAS

Imos repasar o dos litros (L). Saíanos bastante ben os exercicios da clase, o que vos falta e fixarvos nos problemas, se todos os datos están na mesma medida de capacidade ou hai que cambiala, só iso: fixarvos ben.

Ides facer da páxina 99 o exercicio 3 e da páxina 101 os exercicios 5, 6, 7,9 e 10. Pero antes mirade o video para lembar. E cando fagades os problemas, debuxade como fago eu no encerado unha piscina, un bidón, unha botella…….o que vos diga o problema, que co debuxo xa sabedes o que tendes que facer. (Se algún pai dos nenos que non viñeron a semana pasada quere facer máis exercicios destas páxinas por suposto que nunca están demáis, os que viñeron saíronlle ben os feitos na clase, por iso limítome a repasar problemas).

Ides facer hoxe de cálculo tres restas, calquera que vos poñan os pais e adxunto video tamén para repasar e non esquecer as levadas.

Adxunto video de repaso dos litros e o da resta:






LENGUA CASTELLANA

Voy a hablar ahora castellano sino os liais y perdón, en matemáticas debí hacerlo también que cada asignatura como se da en el aula. Bueno, en lengua hoy vamos a repasar más o menos lo mismo que ayer en gallego, para que os quede claro y no pase luego lo que hacéis muchas veces, que ponéis los artículos y demostrativos en castellano mezclado con gallego. Así que como estamos para aprender, que cada vez os salen muchoooo mejor vuestros escritos, vamos a seguir reforzando.

Hoy ya no os pongo video de canción pero acordaos de repasar los artículos: el, la, los, las, un, una, unos, unas. Acordaos, van delante de los nombres y tienen su mismo género y número.
Los demostrativos indican dónde está ese nombre que acompañan : cerca (este,esta,estes,estas), si está a una distancia media (ese,esa, eses,esas) y si está lejos (aquel, aquella, aquellos, aquellas).

Después vais a ver este video que os subo para repasar un poquito de ortografía con la nube de los infinitivos, como alguno dice el verbo de verdad, de donde salen esas palabras de lluvia.

Una vez visto el video, ahora sí vais hacer los ejercicios, que parecen muchos pero son muy cortitos,son de completar y están hechos ya algunos en clase.Si ya os conozco empezáis hacerlos  y………profe están chupados!!!!, sí, chupado pero fijaos en lo que escribís y quedaos bien con las palabras para luego saber emplearlas bien escritas en vuestros escritos.
Adjunto video:





Hoy íbamos a repasar un poco de sociales pero lo dejamos para mañana, hoy prefiero que a la tarde noche o antes de iros para cama,como algunos sé que hacéis, quiero que os leáis la lectura de la página 118/119 y que los papis os hagan como os hago yo , comprensión lectora, lo que ellos quieran de las páginas 120/121. Nada escrito, preguntas orales pero expresaros bien que sabéis hacerlo. ( Esto ya es un ejercicio muy bueno en familia)

Hasta mañana y para cualquier duda estoy en mi correo.

6 comentarios:

  1. No nos pusiste que ejercicios son de lengua

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Mónica,disculpade, non sei se foi o adxuntar o video que era xusto ahí onde escribín os exercicios. Ningún pai me comentou nada, bueno si poden que os fagan noutro momento aínda que sexan de forma oral con vós. Outro día para hoxe xa teñen outra tarefa.Os exercicios eran páxina 106 o 1, páxina 108 o 3 e 4, páxina 109 o 5 e 6 e páxina 116 0 2 e 3, pero repito que non fagan todo hoxe.Un saúdo

      Eliminar
    2. Hola Mónica,disculpade, non sei se foi o adxuntar o video que era xusto ahí onde escribín os exercicios. Ningún pai me comentou nada, bueno si poden que os fagan noutro momento aínda que sexan de forma oral con vós. Outro día para hoxe xa teñen outra tarefa.Os exercicios eran páxina 106 o 1, páxina 108 o 3 e 4, páxina 109 o 5 e 6 e páxina 116 0 2 e 3, pero repito que non fagan todo hoxe.Un saúdo

      Eliminar
    3. Gracias Elena pola túa atenciòn e dedicaciòn. Unha aperta !!!!

      Eliminar
  2. Hola Elena ! Quería preguntarte còmo le explicamos a Carme la segunda parte del problema 9, página 101, de Matemáticas. Gracias. Un abrazo. Mònica

    ResponderEliminar
  3. Hola,pois podesllo explicar de dúas formas, eu dependendo o alumno e como o razoe oralmente explícollo dunha forma ou outra. Mira disme a segunda parte do problema verdade?, suponse que Carme xa multiplicou x10 e deúlle 1500cl.Ahora eu sempre lles digo ufff cantos cl,porque encheches a regadeira moitas veces verdade?, e por iso utilizaches tanta auga.
    Vale pois agora tes unha regadeira máis grande onde che colle máis auga, agora vas dar menos viaxes ou máis?, ela dirache menos . Agora dille pero canto máis grande é esta regadeira?,e algúns nenos xa che dín o doble de grande. Outros dirían non sei profe e eu diríalle a ver as palabras que dan pistas, se eu che estou dicindo canto máis e igual que che digo cal é a diferencia entre unha e outra, cantos cl máis ten??, que tes que facer para saber a diferencia?, e dirache restar. Carme restará 300-150= 150cl .É dárase conta que era o doble,porque é a mesma cantidade a diferencia que agora ten 150 máis. Agora teslle que dicir,as fresas cambiaron?, non verdade?, hai máis fresas ou máis plantas que regar?, non verdade?, a auga que hai que levar é a mesma 1500 cl só cambia que agora temos unha regadeira máis grande a cal nos vai aforrar viaxes porque nos colle máis líquido.Entonces temos que dividir a cantidade de auga total 1500cl entre a capacidade que ten a regadeira 300cl, e eles saben que cando multiplicamos ceros añadimos e cando dividimos tachamos, polo que lle quedaría 15 entre 3 = 5viaxes.
    Outros nenos xa che din de memoria sin facer a divión que son 5viaxes xq se a regadeira leva o doble pois agora fai a metade dos viaxes e dicir 10 entre 2 = 5 viaxes.
    Non sei se entedeches algo jaja, porque así é un lio, nos na clase aplicamos moito o razoamento o grupal, vendo os debuxos do encerado, exemplos e as miñas mans cando lles marco a diferencia ou cando e dividis reparto coas mans.
    Non te preocupes se non o entende que yo explico eu a volta, se ahí nombreiche varias formas de facer a operación pero conmigo na aula xa ela responde 5 mentalmente.
    Disculpade as molestias estas de ter que explicarlle vós pero a situación é a que é.
    De todas formas cando teñades dúbidas de explicacións de exercicios mandádeme mellor un correo e respondo a cada un persoalmente porque o vexo antes que estas publicacións que van quedando abaixo.
    Outro saúdo

    ResponderEliminar